Wij begrijpen dat je door onvoorziene omstandigheden een afspraak soms moet verzetten.
Dat kan kosteloos tot 48 uur voor de afspraak.
Je kunt je afspraak telefonisch annuleren of verplaatsen tijdens onze openingstijden via:
06-29780159.
Buiten de openingstijden kan dat door het contactformulier op onze website in te vullen en te versturen. Of stuur een mail naar info@knipmeknap.nl
Lees hieronder de algemene voorwaarden.
Algemene voorwaarden voor het leveren van onze diensten.
- Afspraken kunnen 48 uur voor de afspraak kosteloos worden verplaatst of geannuleerd, zodat de tijd die daarvoor in de agenda staat gereserveerd weer kan worden opgevuld.
- Afspraken die binnen 24 uur worden verplaatst, kunnen vanwege de tijd die hiervoor in onze agenda staat gereserveerd, voor 50% in rekening worden gebracht.
- Afspraken die binnen 48 uur worden geannuleerd, worden vanwege de tijd die hiervoor in onze agenda staat gereserveerd, voor 50% in rekening gebracht.
- Afspraken die een uur of korter voor aanvang van de afspraak worden geannuleerd of bij het niet op komen dagen van de afspraak, worden voor 100% in rekening gebracht.
- Ben je meer dan 10 minuten te laat voor de afspraak, dan kan deze helaas niet doorgaan, mits er anders wordt overlegd. De consequentie kan zijn dat de kosten voor de afspraak wel in rekening zullen worden gebracht, omdat in de tijd die gereserveerd staat geen andere klant geholpen kan worden.
- Uitgebreide behandelingen zoals: highlights en balayage, maar ook haarverlenging en/of een haarverdikking dienen vooraf aanbetaald te worden.
- Aanbetalingen die betaald zijn voor het reserveren van tijd in onze agenda, worden niet teruggestort.
- Er wordt geen gelpolish gezet bij klanten onder de 16 jaar en wij werken niet met het product van andere salons
- Tijdens een nagelbehandeling wordt er bij voorkeur aan twee handen tegelijkertijd gewerkt, waardoor telefoongebruik aan de behandeltafel niet mogelijk is.
- Gebruik je (gel)nagels niet als gereedschap. Open bijvoorbeeld geen dozen en blikjes met je nagels en peuter geen stickers los.
- KnipmeK(n)apsalon! geeft verzorgingsadvies voor het juiste onderhoud van zowel kapsel, kleuring, gelpolish & haar-extensions die wij leveren en is niet aansprakelijk voor vervaging van de kleur, slijtage en beschadiging aan het haar en/of nagels wanneer de gegeven adviezen niet worden opgevolgd.
Garantie
Wij willen onze klanten een fijne behandeling en goede service bieden.
Voor de behandeling maken we een analyse van het haar en geven advies over de gewenste en mogelijke behandelingen. Het kan echter voorkomen dat een pony nog niet direct lekker valt of een kleuring niet meteen dekkend is. Dit kan aan de valling of structuur van het haar liggen. Daarom denken wij graag met je mee. Mocht je na de behandeling niet helemaal tevreden zijn, neem dan contact met ons op. Liefst binnen twee werkdagen na de laatste behandeling in de salon. We lossen het graag voor en samen met je op. Vaak is dit mogelijk door een kleine aanpassing aan het kapsel.
Voor mooie en goed verzorgde nagels vinden wij het belangrijk dat je lang plezier hebt van je nagels. We geven uitsluitend een garantie van 7 dagen op de nagels. De garantie vervalt als wordt geconstateerd dat je eraan gepulkt of gebeten hebt en je niet hebt gewerkt met handschoenen bijvoorbeeld bij het gebruik van chemische schoonmaakmiddelen. In de salon worden thuisadviezen gegeven om je nagels zo lang mogelijk mooi en goed te houden. KnipmeK(n)apsalon! is niet aansprakelijk voor beschadiging aan de gelpolisch wanneer de gegeven adviezen niet worden opgevolgd.